lørdag 9. april 2011

Gillings

I dag har vi vert ute så og si hele dagen :) kjempe kos med fiiiint vår ver, sol og helt vindstille :)
Vi har grillet og kost oss. Lukas har lekt ute hele dagen :) stor stas og få leke på terassen med bilene og gåvogna si.

Liten kulegrill. Skal kjøpe en ny til sommeren (Litt større)
Pølser :)


Vi rydda også bort noen gjærder som sto på halv åtte, ble mye bedre ute. Når vi flytta på litt ting krilla det med maur på plenen, så vi spraya litt ute og rundt huset slik at mauren ikke skal komme inn.
Vil hels ikke ha mer maur innvasjon i huset nå. Syns ikke det er så kosligt med maur besøk.
 Grillet pølse var kjempe godt

Når vi gikk inn og Lukas skulle få seg litt kvelds kjørte meg, mamma og svigerinna me for å fylle vann. Har nemlig ikke reint drikke vann her som jeg bor :(

Der vi fyller vann er det noen kuer, ligner egentlig veldig på moskuser men er ikke det de heter.
Så jeg hadde jo selfølgelig med meg kamera og tok noen bilder av de. syns de er tøffe dyr.
 Rare moskus lignende kuer

Tok også noen bilder i går når jeg gikk tur. helt nye lam springer rundt på bakkene no for tiden og de er jo så søte. Fikk ikke noen bra bilder av lammene men denne sauen syns jeg var litt fin der den sto :)

1 kommentar:

  1. Flotte blogg :)) og kjempe kjekkt med grilling igjen etter gammalt...
    Gleda meg til meira grilldaga og til å prøve eta fleire av "mannens" spennande grill oppskrifte... Han er jo så flinke..

    SvarSlett