tirsdag 12. april 2011

12.04

I dag har jeg og Ingvar vert forlovet i 6 hele år <3 Fytt i katta hvor fort tiden går.
I dag skal vi ha indrefile og fløtepoteter med grønnsaker og peppersaus til middag :) Gleder meg <3
Ringene våres <3

I måren skal jeg på jobb for første gang etter at min nydelige prins kom til verden. Gleder meg utrolig masse, men syns det er litt rart å være borte fra guttungen en hel dag. Vet ikke om det er han som er mammadalt eller jeg som er Lukasdalt. hehe

Blir litt rart å jobbe igjen tror jeg. Er veldig usikker på hva jeg husker. Tror egentlig det meste sitter i fingrene.
Dere får krysse fingrene for at alt går super bra i måren :) 

Så må alle leserene ha en strålene super dag videre. Jeg skal vertfall kose meg med familien min <3


-Jeanett-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar