lørdag 16. april 2011


Huff ja, nå har det vert noen dager uten blogging..
De siste dagene har vi vert i byn enedagen og shoppa babyklær til min kommende niese :) og på fredagen ble Lukas syk og lørdagen ble jeg syk.

 

Min storebror kom på besøk til oss på fredagen og skal være til i måren :)
Bilen har fått på seg sommerskona, he he:)
Og i dag skal vi en liten tur i barneselskap, er planen vertfall.


Vi Har hatt nydelige middager de siste dagene, på fredagen hadde vi lasagne m/salat og beguetter.
I går hadde vi kyllingfile, ris og salat :) Nam nam

Meningen var også å grille i helgen, men dette været er ikke noe å skryte av syns jeg.
De sier påske været begynner på mandagen, men vi får se.

Barnehagen jeg har lyst til å ha Lukas i har nå plass til han. så nå er det bare å håpe på at kommunen ordner slik at han skal begynne der etter sommeren :)

Ha en strålende søndag :)


-Jeanett-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar